En mycket populär kurs i bemötande
En av våra allra mest populära kurser inom kundbemötande är kursen Kundservice i världsklass. Mängder av deltagare har genom åren tagit del av denna givande kundserviceutbildning. En av anledningarna till dess popularitet är att den är mångsidig och ger en bra övergripande bild över vad det innebär att ge service. En annan orsak till varför den är en av våra mest bokade kurser är så klart kursledaren Christer Isehag. Christer har förmågan att få deltagarna att verkligen ta till sig av kunskaperna inom service och bemötande. Jobbigare ämnen, såsom hantering av jobbiga kunder och klagomål, tas upp på ett inspirerande sätt och ger svar som kan översättas direkt in i den egna verksamheten. Lägg därtill ett genuint intresse för både ämnet och människorna som arbetar inom serviceyrket och du har vårt lyckade recept på en utbildning i kundbemötande som verkligen svarar upp mot namnet!
Kundservice i världsklass som öppen eller anpassad
Det är lika populärt att gå kursen öppen, tillsammans med deltagare från många olika organisationer och företag, som att gå den internt tillsammans med sin arbetsgrupp. Båda varianterna är lika givande, fast på lite olika sätt. Den öppna kursen ger massor med input från hur andra i samma situation har det och vilka problem de ställs inför. Genom att ta upp och diskutera sina frågeställningar i en öppen kurs finns alla förutsättningar för att få se på saken på ett nytt sätt. Kursledaren ger sin input och övriga deltagare kan spä på med egna upplevelser och vinklingar på samma problem.
Den interna kursen kan anpassas efter just era specifika önskemål och ni kan lägga extra fokus på sådant som ligger er varmt om hjärtat. Ni kan diskutera interna frågeställningar helt öppet, utan att riskera att andra tar del av strategier eller annat som inte vill sprida. Ni styr dessutom över datum och kan dela upp arbetsgruppen i flera grupper och köra kursen halvdagar, t ex. Variationerna är många – ni bestämmer!