Blogg

Kundservice i världsklass

En mycket populär kurs i bemötande En av våra allra mest populära kurser inom kundbemötande är kursen Kundservice i världsklass. Mängder av deltagare har genom åren tagit del av denna givande kundserviceutbildning. En av anledningarna till dess popularitet är att den är mångsidig och ger en bra övergripande bild över vad det innebär att geFortsätt läsa

Kursinnehåll

Kurserna inom kundbemötande hos oss på Hjärtum Utbildning har det kursinnehåll som ni behöver för att utveckla era kunskaper inom service. Våra öppna kurser följer väl beprövade koncept, som uppdateras i takt med att serviceområdet förändras. Tidigare var det inte så vanligt att chatta med kunderna. Idag är det standard. Förut satt de flesta vidFortsätt läsa

Utbildning i kundbemötande

Att gå en utbildning i kundbemötande kan vara en av företagets bästa investeringar. Under utbildningen lär ni er vad ni behöver tänka på i mötet med era kunder, vare sig det är öga mot öga, i telefonen eller via mejlen. Varje möte räknas, så vikten av ett gott kundbemötande kan inte nog understrykas. Kundsituationer duFortsätt läsa

Kundservice

Kundservice är roligt att ge Att arbeta professionellt med att ge kundservice är något av det roligaste och svåraste som finns. Roligt eftersom belöningsfaktorn efter att ha gett utomordentlig service till en kund är stor. Svårt eftersom vissa kunder verkligen prövar tålamodet! Men vi börjar med det roliga! Känslan efter att ha gett ett bemötandeFortsätt läsa

Kurs i kundbemötande på distans

I dessa tider är det bra att vi kan gå en kurs i kundbemötande på distans. Servicen till kunderna måste fortsätta att utvecklas, trots de besvärliga tiderna. De nya förutsättningarna som många av oss fått anpassa oss efter kräver i många fall ett omtag av kundbemötandet. En del upplever att de besvärliga kundsamtalen har blivitFortsätt läsa